Sen öde olayını bazı arkadaşlarım öyle bir boyuta getirdi ki eve sipariş ettiriyorlar nakit mi kart mı soruyorum kart diyorlar 😄 yemek gelince kanka bende yok sen öde ibandan atarım falan diyorlar

canına tak etti tekrarı olunca yemeği alıp ben yiyeceğim sonrasında arkadaşım dediğim kişileri evden kovacağım ve bütün bağlarımı koparacağım