Merhabalar hocam, bende 3 aydır göğsümde sızı, nabız artışı, halsizlik gibi şikayetlerle uğraşıyordum. Sigara içtiğimde nabzım direk 130'lara çıkıyodu, halsizlik oluyodu. Bazen yemekten sonra bu durumları yaşıyodum.Dahiliye, kardiyoloji, göğüs hastalıkları ve fizik bölümlerine gittim. Herşey temiz çıkıyor, 1-2 hafta şikayetim oluyor sonrasında gidiyor bu aralar yine başladı. Psikiyatriye yönlendirdi doktorlar ama gitmedim yakın zamanda gitme planım var. Bi yerden sonra herşey batmaya başladı bi yerimde sızı hissetsem en kötü duruma yoruyorum, benimde böyle bi sıkıntım var. Hem mental açıdan hemde fiziksel olarak yorgunluk veriyor bu durumlar. Ramazanda toparladım bende bi anda enerjik hissetmeye, şikayetlerimin azalmaya başladığını gördüm eskiye göre daha iyiyim şuan. Sigarayı bıraktım, 1 ay günde 1 saat boks idmanı yaptım ramazandan önce, şimdi de ara ara yapmaya devam ediyorum.