Merhaba, elimde NE1611C model bir Türksat modemim var. Hiçbir konuda sorun yaşamadım, taa ki ama port açma konusuna kadar. Her şeyi düzgün yapmama rağmen portu dinleyemiyorum. Yardımcı olabilecek birileri var mı?

Ayrıca elimde bir adet TP-Link TD-W9960 model bir modem daha var router işlevi de görüyor. Eskiden bu modem ile aralarında köprü kurup port açabiliyordum. Ama NE1611C modemine geçtikten sonra artık bu köprüyüde kuramıyorum.