Konu
opera gxin bu kadar ram yemesi normal mi ?
13-05-2024, 04:44:32
#2
stockholm
Klasik tarayıcı sistemi hocam açık kaldıkta yediği RAM sürekli artıyor GX Control kısmından limit belirleyin en temizi bu