15'lerde bir sıkıntı var sanırım bende aynı 11'den 15 pro maxe geçtim değişik sorunlar oluyor ilk açıyorsun kamera yüklenmiyor lenslerin geçişi aşırı rahatsız edici bazen netlemiyor bir sorun var bence