C4c grupları vardı facebookta. Gunluk atıyorum 20 30 gosterimi var sitemizin. Sitenin karsilikli birbirimize linkini atiyorduk. Oncelikle google dan aratarak siteleri buluyorduk. Sitede en az 10 15 sayfa zamana yayarak 2-3 dk gezindikten sonra 1 tane reklams tikliyorduk. Reklamda da 1-2 dk geziniyorduk. Sonra sayfaları kapatiyorduk. Tabi bu gruplar amerika kanada agirlikli. 2018 mart ayinda basladım bu ise. 4 ay google fan toplam 78 bin lira para aldım. 5. Ay patladı, adsense ban yedi. 2 ay dahs devsm edebilseydim hayalimdeki arabayı alacaktim. Ama patlayinca 2016 model jetta almistim )) bu arada coocie ler ile firefox uzerinden reklamları biz yerlestiriyorduk. Ornegin dell, oxford, toshiba reklamlarıni ben yüklüyorum. Ve arkadasin sitesinde sadece o reklamları gorebiliyordum cunku coocie lerini onceden yuklemistim. 1 tik 20 - 200 lira arasiydi o zamanlar bile. Simdi google yemiyor. Uyanmiş. Aç pakistanlilar hindistanlilar bile google dan deli para cekiyorlardı. Hala c4c grupları var ama 5 10 liradan fazla getirmiyor. Cookie yukleme olayi bitti.