Selamlar Arkadaşlar.

Şeker hastalığı nedeniyle sağ ayak parmaklarım kesilmişti. Şimdi sol ayak parmaklarımdan da alacaklar.
Yarın 11 de VM Medical Park Pendik Hastanesinde ameliyatım var. Perşembe Günü hastaneden çıkış yapacağım.

Elimde bekleyen bir iki tane işim var. Müşterilerimle görüştüm anlayışları için teşekkür ederim.

Ziyaret etmek isteyen olursa, mutlaka beklerim.
WhatsApp hattımızda bir arkadaşımız var, işleriniz için yardımcı olacaktır.

Sevgi ve saygılarımla