Herkese merhabalar, freelance olarak yurtdışına çalışıyorum ve unity üzerinden oyun geliştiriyorum. Kişiye özel herkesin yapmadığı bir hizmet sunuyorum. Sizce kişiye özel oyun geliştirme ücreti en düşük kaç dolar olmalı? En basitinden birkaç mekaniğe sahip, 2D bir oyun fiyatını siz olsanız taban fiyat kaç dolar olarak belirlerdiniz?