burakalaca adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Zona anneannem olmuştu çok zor ağrı yapıyordu sanırım duramiyordu tedavisi yokmuş kendiliğinden geçmesini beklicekmişsin.
Eskiden merhem vermişlerdi bundan 4-5 yıl önce
Ara sıra maç yapıyorum belki fazla terledigimden dolayı çıkmış olabilir çünkü doktor fazla yormadin kendini demişti