Normalde 25.08.2024 hocam sözleşmede 2023 yazmışlar
sözlesme 2023 se ve sen o sözlesme bittikten sonra 1 gun dahi otursan sözlesme 12 ay yenilenmis oluyor ki zaten kira da odedin yani o kısmı geciyoruz
ne oluyor bu durumda 082024 de senin sozlesme bitiyor.
onden cıksan tamamını alır.
082024den once cık evden.
2 ay once ciksan o 2 ayı alma hakkı dogacak
sen 092024 de cıksan bu defa kalan 11 ayı alacak
sen ne zaman cıkacaksın?