darkland adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Front-end

Çok aksiyon ve çoklu renkten biraz daha uzaklaşırsan güzel olabilir. Dark-mode ile başlayıp sonra rengarenk olması bence aşırı göz yorucu gibi geldi.
Daha sade ve biraz daha az renk ile boşluk bırakarak direkt hedefe mesaj tarzında çalışılırsa güzel olabilir. Font seçimi başarılı.
Teşekkür ederim aslında doğru fakat klasiğin biraz dışına çıkmak istedim açıkçası