Geçmiş olsun, Allah şifa versin hocam. Umarım en kısa sürede valilik izni çıkar ve tedavi için gerekli olan tutar toplanır.
Valilik izni çıktığında forumda da konu açmanı öneririm, elimizden geldiğince r10 üyeleri olarak destek oluruz.
İnşallah çıkınca hem buradan hem twitter dan videolu kampanya başlatacağım hocam.
Kader kısmet hocam, bana milyonluk serveti olan bir hayırsever Amerikalı el uzatmışti 2 sene önce..
Evet hocam İnşallah bende ulaşabilirim birilerine.