Geçmiş olsun, Allah şifa versin hocam. Umarım en kısa sürede valilik izni çıkar ve tedavi için gerekli olan tutar toplanır.

Valilik izni çıktığında forumda da konu açmanı öneririm, elimizden geldiğince r10 üyeleri olarak destek oluruz.