anydesk kulanıyorum Bende baya bir pc var mac + windows olarak dilersen andsk tam versiyonunu da deneyebilirsin şu anlık Bende hiç sorun olmadı google rmd alternatif olabilir ama tam ısınamadım ona Ben anydesk hemde mobilde de tüm işimi çözümlüyor gene aklında olsun