darkland adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Microsoft Remote Desktop..
macbook bilgisayara öyle bağlanılır mı ?
nasl yapacagız hocam..

Melihhh adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
google rmd
deneyeceğim.

Melihhh adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ammy



lakink anydesk ile team sorununu neden çözmedi onu merak ettim şimdi ? ona göre bir şey önereyim.
team cok sık kapanıyor.
any de bugun aşırı donmaya başladı macbook tarafında.