Mrxberat adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Eskiden cidden kaydolmak çok zordu ben paso misafir olarak takip eder ticaret yapardım sonradan nasip oldu iyiki.
Ben de R10'u duymam dan tam olarak 3 yıl sonra davetiye almıştım, şu anki R10 yaşım +3 Yıl. Bayağı da fazla aslında bakılınca. Acaba daha fazlası var mıdır? 😂