Üzülerek söylüyorum ama şunu da eklemek istiyorum. R10 platformuna kayıt eskiden çok zordu, referans olmadan kayıt olunmuyordu ve referans almak oldukça zordu. Durum böyle olunca ortalıkta sahtekarlar ve toptancı gibi sağdan soldan bir sürü script toplayıp burada 100-200 TL'ye satıp piyasanın içine edenler çok fazla. İnsanlar banlanmaktan da pek korkmuyorlar anladığım kadarıyla, zira başka birinin adına üyelik açabilir. Önceden bir azameti vardı. r10 davetiye kodları satardı millet o dereceydi.
Eskiden bayağı bir Warezci varmış anlaşılan hocam.