Üzülerek söylüyorum ama şunu da eklemek istiyorum. R10 platformuna kayıt eskiden çok zordu, referans olmadan kayıt olunmuyordu ve referans almak oldukça zordu. Şu anki durumda ortalıkta sahtekarlar ve toptancı gibi sağdan soldan bir sürü script toplayıp burada 100-200 TL'ye satıp piyasanın içine edenler çok fazla. 2 senelik profili onaylanmış kullanıcı tarafından dolandırıldığımı biliyorum yakın zamanda. İnsanlar banlanmaktan da pek korkmuyorlar anladığım kadarıyla, zira başka birinin adına üyelik açabilir. Önceden bir azameti vardı. r10 davetiye kodları satardı millet o dereceydi.