ilerde bu arkadaşın sitesi büyük bi site olsa .com sahibi olan kişi boş durur mu sizce

şahsen ben olsam onun hitini kendime yöneltirdim parayi da basardım reklama. geçerdim hertürlü com avantajlıdır
Çok büyük bir aranma hacmi de yok ki sonuçta bunun için kimsenin uğraşacağını sanmam ben. altin.in gibi bir site var o zaman altin.com açsa altin.in'i geçer diyorsunuz. Com'un avantajı sadece alışılmış olması onun dışında net ile seo yönünden farkı yok.