Bir oyuncu olarak hiçbir pvp serverine artık sıcak bakmıyorum. Nerede o açıldıktan sonra 4-5 yıl devam eden serverler. 5-6 tane itoğlu it piyasa yapmışlar 4 ayda bir, yılda 3 kez aynı serveri açıp milletin paraları tokatlayıp kapatıp gidiyorlar. Sırf bunlar yüzünden global yabancı pvplere bakmıştım onlar da sarmadı yıllar sonra tekrar TR'ye başlıyorum.
Şu Gameforge tam bir ahmak olmasa o serverlerin yanına bilet alınarak girilebilen Classic bir sunucu açsa hem paraya para demez hem oyuncular gerçek bir oyun elde eder diye düşünüyorum.
1-99 klasik bir server açsa tr gerçekten tüm eski oyuncular gelir ve iyi paralarda kazanırlar boşuna ekmek yediriyolar bu pvplere