Bir oyuncu olarak hiçbir pvp serverine artık sıcak bakmıyorum. Nerede o açıldıktan sonra 4-5 yıl devam eden serverler. 5-6 tane itoğlu it piyasa yapmışlar 4 ayda bir, yılda 3 kez aynı serveri açıp milletin paraları tokatlayıp kapatıp gidiyorlar. Sırf bunlar yüzünden global yabancı pvplere bakmıştım onlar da sarmadı yıllar sonra tekrar TR'ye başlıyorum.
Şu Gameforge tam bir ahmak olmasa o serverlerin yanına bilet alınarak girilebilen Classic bir sunucu açsa hem paraya para demez hem oyuncular gerçek bir oyun elde eder diye düşünüyorum.
Hocam ozamanda amacım köklü bir sunucu acıp uzun süre ilerlemekti videolara falan ondan bütçe ayırdık fakat yatırımcı ayrılıncı çok ortada kaldım şuan hala itemci gibi sitelerde kaporalarım var mesela