burakbabursah adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
"Yanlışım doğrum nedir?" yazdığınız için söylüyorum. Bağlaç olan "de" ayrı yazılır. "Sen de gez" olacak doğrusu.
Uygulamada o sekilde gozukmesini istemiştim hocam.Teşekkür ederim yinede uyarın için.Allah razı olsun.Saygılar sevgiler.