Sağolasın hocam ama sende çok uzatma müsait bir yerde kapat çık

sonra pişman olursun bak
%75 kâr realizini yaptım peşpeşe spotta alım geldiğini görünce kapatmaya kıyamıyorsun ama hırsa kapılmadığım sürece sorun yok ☺
Stop limiti 110$ da orada kapansa bile kârdan stop olurum