Burada da var öyleleri hele geçenlerde birisi stor perde konusu açmıştı içine doluştular 3 TL diye

bir de ürünü göndermezse mahkemeye vereceklermiş
abi valla aynı muhabbet oldu, ana şirkete şikayet edeceğim, mahkemeye vereceğim falan diyor, komik bir durum ciddiye bile almayacaklar sistem hatası diyorum, hatanız olduğunu kabul ettiğiniz halde göndermiyorsunuz yani diyor varya tam...