Oztekin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

Yok bee canim az önce 0,5099 dan XRP aldim, şimdi yukari yukari gidiyor maşallah, birazdan satarim, üstüne de bi ihlamur tamamdir
Bereket versin hocam 55$ longladıgım trb yi kapatmaya kıyamıyorum 😁