Konu
Sakin Olalım Sakin - Ihlamur İçin Hocam
09-05-2024, 14:02:39
#4
cryptexio
Oztekin adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Yok bee canim az önce 0,5099 dan XRP aldim, şimdi yukari yukari gidiyor maşallah, birazdan satarim, üstüne de bi ihlamur tamamdir
Bereket versin hocam
55$ longladıgım trb yi kapatmaya kıyamıyorum 😁