Ne mağduriyeti ya

Adamın parasınamı çökmüşsünüz.
Ürün stoklarımızda kalmadı diyip iptal et gitsin. İstediği yere şikayet etin fırsatçı pislikleri hiç sevmem.
Hocam aşırı derecede fırsatçılık yapıyor, birde tehdit ediyor yani konu biraz uzasa kendisi için çok sıkıntı olacak hiç farkında değil, laftan anlamıyor ki cevapsız bıraktık bizde mecbur artık.
böyle şeyler benim başıma geliyor ya valla belayı çekiyorum