Merhaba, bir müşterimin e-ticaret sitesini yönetiyorum, dün ödeme sistemini test etmek için ürünün fiyatını 1 TL yaptım ve herkese açık şekilde gözüktü. Adamın biri gitmiş toplamda 120K'lık ürünü 1 TL'den 10 tane sipariş vermiş. Şimdi geliyor diyor ki bana ürünlerimi gönderin, benim mağduriyetimi gidermek zorundasınız hiç değilse 1 tane ürün gönderin vs vs, para iadeniz yapıldı diyorum adam laftan alamıyor..Adama dekont atıyorum anlamıyor, diyor ki sipariş oluştuysa konu bitmiştir. Çıldırmak üzereyim ticaretle uğraşanlara en içten kolaylıklar diliyorum allah sabır versin sizlere