cryptexio adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam ıhlamuru kriptoda spotcularda içsin piyasa çok vahim

Yok bee canim az önce 0,5099 dan XRP aldim, şimdi yukari yukari gidiyor maşallah, birazdan satarim, üstüne de bi ihlamur tamamdir