CanDostu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
İş yapmayan bölümü söyleyeyim: jeoloji mühendisliği
Memleketimizde herkes %99'u jeologmuş gibi davranıyor. Üstelik bu bölümü sadece depremle ilgili olduğunu düşünen kesim de azımsanmayacak kadar fazla.
Eskiden gölet yapımı gibi işlerde eczacılarda olduğu gibi diplomayı kiralatabiliyordun. Yada coğrafya öğretmeni olabiliyordun. Artık onlar da bitti.
Hocam bizim memlekette kimse bir şey bilmyor ama her konuda hakkında %100 biliyormuş gibi davranıyor maalesef jeoloji mühendisi zemin testlerinde zemin inceleme vb alanlarda çalışıyorlar yanlış değilsem nerde bir inşaat varsa orda jeoloji mühendiside vardır bu bölüm biraz çevreye bakıyor sondaj cihazında varsa güzel para kazanabilirsin

Ben daha çok diplomayı kiralatabilecek bölümleri merak ediyorum