kaptan041 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hocam optisyenlik iki yıllık ondan istememe rağmen tercih etmedim geçen yıl sırf iki yıllık diye bu sene birşey olmazsa onu tercih edeceğim sizce gerçekten işe yarar bir bölüm mü mezuniyet sonrası ne yapabilirim optisyenlikte

Bence Optisyenlik biraz maddiyata dayalı, maddiyat varsa güzel bir konumda bir gözlükçü dükkanı açılabilir.