İş yapmayan bölümü söyleyeyim: jeoloji mühendisliği
Memleketimizde herkes %99'u jeologmuş gibi davranıyor. Üstelik bu bölümü sadece depremle ilgili olduğunu düşünen kesim de azımsanmayacak kadar fazla.
Eskiden gölet yapımı gibi işlerde eczacılarda olduğu gibi diplomayı kiralatabiliyordun. Yada coğrafya öğretmeni olabiliyordun. Artık onlar da bitti.