Merhaba. Uzak masaüstü bağlantısında anydesk kullanıyorum. Anydesk karşı tarafın görüntüsünü geç gösteriyor. Tepki süreleri 15 saniye falan gecikiyor. Bunu nasıl çözebilirim?
Yanlis hatirlamiyorsam ayarlarda (goruntu) kalite ile ilgili bir ayar vardi. O kaliteyi en asagi cekerseniz en dusuge alirsaniz ciddi hizlaniyordu.