okunmayan tarzda yazi yazmaliyim assagidakiler gibi nasil yapabilirim? bir sitesi vs. var mi acaba?
Ḿ̶̛̛̪͂̏̆̑̆̈̚̕̕͝͝ẹ̴̖͓̬̤̃̾͊ņ̶̢̗̯̫͖̑̉͛͗̈́̆̅̍͌̉̇́͋̌͠ ̟͚̯̲͎̻ṯ̴͙̝̬̱̺̔̑̏̔͛́̊̾̔̓̄́̓͊͝a̶̡͍͙̭̯̣̩̳͗̎̾̔l̸̛̤͉͕̐ ̢̟̞̠̯͕̞̪͚̱͜ ̶̡̰̬̖̲̮̘̟͇̠̟̠̃̓̈̂͐͋̆̿̂̄̓̈́̔͛̋͝͝͠Ç̶̳̀̈̐̾̏̓͌͘ȫ̴̈̉̇ ̧͈̱̦̞̂̈́̀͝͝k̴͙̪̙̬̠̗͈͊̇̏͛͠ü̸͚̭͚̝̒̃̄̊́̊̑̓̎͋̏́̌̐͒̐͘̚͝ ̹n̷̨̢̨̛̺͕̺͍̫̩̬͓̥͔̅̒̍̾̈́̀̉̉̃͒̊͆̂͋̃͌͌͘͜͝ͅt̷̑̊͑͒̌̐̒̕͝͠ ͇̻̪̘͚̘̠͓̙̝͙̦̲̼͓̟̚ü̴̗̃͂́̈̋̂̾̎͊̉̿̀̎͗̂̕͜͝ ̵̢̢̡͇͉͇̝͔̘͉̈́̄͊̅̆̌͜͝͝
SO̅RU̵̴̡̯̿͂ͣ̉̓͟͜͞Ǹ̅̏̈͛ͦ ͋̅͊̓Y̷̸̖̮̬̰͍͟ͅA̵̛̬ͯ̋̈͘͝ͅRDĮ̸͉͎ͫ̄͠M̄̃̏ͬ͒ͥ ̹͑ͪͬ́E̢̒̎ͫ͢͜͟͠Dİ̪͈̼̲ͥ̌͑̿N