Hem çanak anten satışı hemde Türk Telekom'un alt yapısını kullanan bir firmada 2 yıl çalıştım sahibi yakın akrabam, en çok kar çanak anten mi tt alt yapısı mı deseniz çanak anten de 3x 4x kar vardı. Ama çanak anten işi harbi zor iş müşteri kısmı ayrı dert servis sorunu ayrı dert interneti yönetmek ayrı dert. Şirketin sahipleri şehirden çıkmaya korkuyordu çıkınca internet gidince hemen gidip müdahale etmek için. Ha bu demek olmuyor Türk Telekom altyapısını kullanmanın(VAE diye geçiyor) sıkıntısız olduğu anlamına gelmiyor onunda ayrı sorunları var ama çanak anten işine göre baya rahat. ayrıca benim bildiğim btk dan lisans almanız lazım... hayırlısı olsun