Bulunduğum ilin bir ilçesinde internet ciddi şekilde sıkıntılı. İnsanlar çanak antenlerle internet kullanmak zorunda kalıyor ve büyük sıkıntılar yaşıyorlar. Biz ise daha yeni kurulmuş bir firmayız. Bir arkadaşımın önerisiyle bu fikir son 4-5 gündür aklımda. Araştırdığımda ise ortalama başlangıç için 500.000 TL gibi bir sermaye gerektiğini öğrendim. Al-sat modeli için Türk Telekom gibi firmalar bu maliyetin büyük bir kısmını karşılıyorlar. Ortalama olarak gireceğimiz sermaye ise 1 milyon TL olacak. Bu iş için son 4-5 gündür düşünüyorum ve sermaye olarak eşimle birlikte aldığımız arabayı satıp bu işe girmeyi düşünüyoruz. Bulunduğumuz ilçede nüfus 69 bin ve ofisimizi açalı henüz 1 ay oldu, ama insanlar bizi Türk Telekom gibi bir internet sağlayıcısı sanıp içeri gelerek internet bağlatmak istiyorlar. Sizce bu işe girmeli miyiz? Fikirlerinizi merak ediyorum, çünkü tecrübeli abilerim ve kardeşlerim de var
https://www.youtube.com/watch?v=-seaqKqC5G8