Şüpheli işlem üzerinden bildiride bulunun hocam. Bu işlemleri sizin yapmadığınızı belirtin yeter. Kartı anlık olarak kapatmaya gidecekler, harcama itirazında bulunmanızı isteyecekler.

Akbank tarafında harcama itirazı nasıl işliyor bilmiyorum ama genelde banka sizden bir form doldurmanızı ve göndermenizi ister. İnceleme sonrası da genelde iade yapıyorlar, yine de kesinlikle olur diyemiyorum.

Kartlarınız internet/telefon/mail order ödemelerine de açıksa hepsini kapatın. Tekrar denenirse size bildirim gelir. İşlemlerinizi sanal kart üzerinden gerçekleştirin. Abonelikleriniz varsa sanal karta taşıyın, çekim olacağı zaman çekilecek bakiye kadar limit ekleyin.

Ana kartları kullandığınızda bu tarz sorunlarda zaman kaybı yaşarsınız, elinizdekini kullanamazsınız. Sanal kart her zaman bu konuda iş görür.

Çok geçmiş olsun.