Mesajlara bakınca görürsünüz ki yapılan işlemler 3d li işlem değil. 3d isteyen işlemlerde pos kapatılıp daha düşük tutarlı işlemler geçilmiş. Belli sektör ve tutarın üzerindeki alışverişlerde 3d zorunlu oluyor. Sizin yapılan harcamalarınız 3d siz işlemler. Dolayısıyla bankaya ulaşıp iadesini talep edebilirsiniz.