Aryax adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhabalar 18 yaşındayım ve arkadaşlarımla farklı alanlarda grafik ve yazılım biliyoruz birbirimize yardım edip iş yapıyoruz ve tüm işlerimizi bir çatı altında yapmak istiyoruz ayrıcada fatura kesmek istiyoruz şirket açarsak yani vergi levhası almamız lazım ne gibi avantajı ve dezavantajı olur.
LETRX adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
@MaliMevzuat; Savaş hocam ile konuşabilirsiniz, öne çıkan konularına bir bakın hocam.
Şahıs firması bir kişiye ait olur, resmi olarak ortak olamazsınız.
Limited şirketlerde resmi ortak olunabilir.

Şahıs firması açarsanız genç girişimcilik teşviğinden faydalanabilirsiniz. Bağkurunuzu 1 yıl devlet öder, her yıl olmak üzere 3 yıl boyunca 230.000 tl lik kazancınız gelir vergisinden muaf olur, ama daha önce ticari gelir elde etmemiş olmalısınız.

Daha detaylı bilgilendirme için PM üzerinden iletişime geçebilirsiniz.👍