Türkiye'de şirket açmak, işletmek ve kapatmak çok zor.
Vergi dilimi ve özellikle yıl sonu stopaj olayı insanı bitiriyor.
Bugün KDV yi müşteriye yıkabilirsin ama yıl sonunda stopaj olaylarının çıkması konusunda dünyada tekiz.
Yurt dışına çıkarken, yurt dışı çıkış harcı ödemek gibi birşey.