Hesabım Süresiz olarak askıya alındı içerisindeki bakiyeye 180 Gün bloke koyuldu sebep olarak da Eşimin adına da bir shopier hesabım olması imiş tamamen Mayfavari bir şekilde hesaba ve paraya çöküyorlar tüm belgeleri ve kanıtları sunmama rağmen ne maillere dönüyorlar ne aradığımda yardımcı oluyorlar. Müşteri temsilcisi telefonda görüştüğümde Haklı olduğumu kabul etmesine rağmen elimden gelen birşey yok diyor Kadın ( Pınar Hanım ) Ağlayacaktı resmen elimden birşey gelmiyor diye Shopier Pişmanlıktır. @Shopier;