Merhabalar 18 yaşındayım ve arkadaşlarımla farklı alanlarda grafik ve yazılım biliyoruz birbirimize yardım edip iş yapıyoruz ve tüm işlerimizi bir çatı altında yapmak istiyoruz ayrıcada fatura kesmek istiyoruz şirket açarsak yani vergi levhası almamız lazım ne gibi avantajı ve dezavantajı olur.