Kickboks sporcusuyum malumunuz 3 ayda 1 kuşak sınavı oluyor ve kuşak alıyoruz ancak bizim salonun hocası ara kuşak diye birşey yapıyor ücretini alıp örnek veriyorum sarıdan yeşile geçmek gerekirken sarı yeşil kuşağındasın diyor ara kuşak doğru mudur? Kıdemlilerim ve sorduğum bu sporu yapan kişiler böyle birşeyin olmadığını söylüyorlar.

Yaşım 18 büyükler kategorisindeyim.