En son yazan arkadaşın dediği gibi olabilir sanırım döviz çalıştırıyorsunuz "$baseCurrency," o etki ediyor olabilir + tablodaki price değerinin tablo türü nedir ? size tavsiyem decimal 10,2 olarak kullanın arayüzde formatlayıp bize uygun hale getirebilirsiniz hesaplama açısından daha rahat çalışabilirsiniz.