Merhaba arkadaşlar, bir sorum olacaktı.
Kredi Kartı Borcu Ödenmesi forumda yasakmış, ben bilmiyordum. Bunun sebebi nedir?
Yani Fatura ödenirken Kredi kartı ödenmesi neden yasak?
(Not : Bana lazımdı lakin yasak diye silinmiş konum )