g20 de olan bir ülke nasıl en fakir oluyor anlamadım.
.
g20'de hindistanda var. Ülkemizde kişi başı duşen milli gelir yıllık 6 bin dolar. Üstüne üstün ülkemizde kiralar, gıdalar, giyim, ısınma vs temel giderler euro/dolar bazında bile birçok gelişmiş avrupa ülkesindeki euro/dolar biriminden kıyaslansa dahi çok pahalı.
Örnek Almanyada 1kg et 10 Tr de 20, Almanyada 10 kendine pantolon alırsın TR'de 30 de en kalitesiz LCW'de zor alırsın.