Tahirklc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ezoicde zaten Ad manager reklamlarını kullanıyor ve googlenin Resmi iş ortağı. Arayüzü bana biraz karışık geldi. Siteyi ekledim ama herhangi bir reklam yerleşimi yapmadım. Adsense varken ezoic neden kullanılır onuda anlamadım.
İsterse babasının oğlu olsun. Google'ın gerçek yüzünü yakında göreceksin