Sitede ezoic reklamları da duruyorsa boşanma çabuk olur
Ezoicde zaten Ad manager reklamlarını kullanıyor ve googlenin Resmi iş ortağı. Arayüzü bana biraz karışık geldi. Siteyi ekledim ama herhangi bir reklam yerleşimi yapmadım. Adsense varken ezoic neden kullanılır onuda anlamadım.