Çevremde gördüğüm kadarıyla çok renkli ve güzel oluyor. Eğer iki taraf da doğuda yaşamıyorsa doğunun özellikle yemek kültürü, halayları ve bazı gelenekleri çok hoşuna gidiyor doğuda olmayanlara. Aynı durum doğudan batıya geçişte de geçerli sadece zaten medyada genel olarak batı kültürünü gördüğümüz için doğal olarak daha az etkiliyor.

Şimdiden mutluluklar dilerim 😊