angelicmoon adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yahu yukarıdaki mesajımda normal olmasını söylediğim yer neresi tam olarak? Arkadaş şaka yapmış ben gerçek söylüyor sandım. Tabii ki de normal değil arkadaşlar.

tamam sakın ol. bu sorun hepimizin.