ismailyldz0042 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam işlem bu kadar da bı Avusturya Viyana kaldı )) bu ne
Avusturya ile barış anlaşması imzaladık, Viyana'yı denedik olmadı be hocam. Nasip değilmiş 😀😀